Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.herbco.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.S spletno trgovino upravlja podjetje KIMANI d.o.o., Ribiški trg 2,6000 Koper, (v nadaljevanju »ponudnik«). Matična številka podjetja: 6810489000, podjetje je davčni zavezanec, ID za DDV: SI82806870.Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika/ce ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem/ko.S potrditvijo naročila je uporabnik/ca seznanjen/a s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku/ci omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-naslov, telefonska številka);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika/co;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika/ce ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.
Registracija uporabnika/ce
Uporaba spletne trgovine www.herbco.si je brezplačna. Za oddajo naročila je potrebna registracija uporabnika/ce. Ob registraciji v sistem spletne trgovine www.herbco.si obiskovalec/ka pridobi uporabniško ime, katero je enako naslovu njegove/njene elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika/ce nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec/ka postane uporabnik/ca in pridobi pravico do nakupa.
Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na znak Prijava (desno zgoraj) in sledite navodilom:
- vpišite svoj elektronski naslov in pritisnite na gumb »Registrirajte se«;
- izpolnite polja v okencih in pritisnite na gumb »Registrirajte se«;
- po elektronski pošti boste prejeli vaše podatke za vsako naslednjo prijavo (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite);
- ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše ime.
Če geslo že imate, se lahko prijavite in takoj pričnete z nakupom.
Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Pozabljeno geslo v spodnjem levem kotu okenca »Ste že registrirani?«, kjer vpišete svoj e-naslov, na katerega vam bomo poslali novo geslo.
Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga po pošti). Pri tem načinu plačila s paketom prejmete tudi račun s položnico, katero poravnate poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna vplačnino oz. stroške nakazila v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, temveč vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če je predračun plačan le delno, se naročilo ne izvede.
NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete strošku vplačnine (1% od vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€), katerega zaračuna Pošta Slovenije, ko plačate odkupnino po povzetju.
Časi in dostave
Spletna trgovina www.herbco.si sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila bodo realizirana v roku treh delovnih dni. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca.
Dostava po pošti: partnerji za dostavo pošiljk so DPD, SŽ Express ter Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Osebni prevzem na sedežu družbe, KIMANI d.o.o., Ribiški trg 2,6000 Koper. Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu družbe oziroma njeni poslovni enoti, vendar le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu ali gotovinskem plačilu ob prevzemu. Osebni prevzem je možen le po predhodnem dogovoru s ponudnikom.
Cene in stroški dostave
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Stroški pošiljanja po pošti se obračunajo glede na težo izdelkov ter načina plačila + DDV. Za IMO / ADR pošiljke obvestimo naročnika o stroških po oddanem naročilu. Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek vplačnine v višini 1 % vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96 €. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino velja aktualni cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.
Nakup
Izberite artikel, ki ga želite kupiti in kliknite na gumb "V košarico". Desno zgoraj v košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite zmanjšati naročeno količino določenega artikla, kliknite na »Košarica« ter nato pri posameznem artiklu kliknite sivo obarvan "minus" pod KOLIČINO artikla, če pa želite količino povečati, kliknite na sivo obarvan "plus". Če želite artikel odstraniti iz košarice, kliknite siv gumb »ODSTRANI« na skrajni desni strani tabele posameznega artikla.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter roza gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
Sistem vas avtomatično usmeri na Korak 3 – preverjanje naslovov za dostavo.Naročilo lahko usmerite na Korak 1 s klikom na gumb 1. POVZETEK, kjer lahko vidite vašo vsebino košarice.
- Korak 2 je preverjanje prijave uporabnika; če je prijava pravilna, vas sistem avtomatično usmeri na korak 3 (NASLOV).
- Korak 3: NASLOV – na tem koraku lahko dodate naslov za dostavo oziroma za izdajo računa. Naslova za dostavo ter izdajo računa se lahko razlikujeta (npr. pri pošiljanju daril itd.).
- Korak 4: DOSTAVA – na tem koraku izberite način dostave (tu je možnost izbire tudi način plačila po predračunu; dostava 2-3 dni pri opciji »plačilo po predračunu« velja od datuma prejetja vašega plačila na TRR podjetja).
- Korak 5: PLAČILO – izberite način plačila.
- Korak 6: POTRJUJEM NAROČILO – s klikom na na ta gumb ste oddali naročilo.
Po oddanem naročilu na e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Potrjujem naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni, in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilnica) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu/ki dostopna v vsakem trenutku v njegovem/njenem uporabniškem profilu (Moj račun).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca/ko. V primeru, ko kupec/ka odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec/ka naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (Pošta Slovenije), točen znesek poštnine v eno smer pa je razviden tako na povzetku nakupa kot tudi na samem računu.
Ponudnik kupcu/ki izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Zgodovina nakupov
V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, na dnu spletne strani v drugem stolpcu kliknite »Moja naročila« ter se prijavite z uporabniškim imenom (e-naslovom) ter geslom.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 14 dneh
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 3 dneh od prejetja blaga in sicer preko elektronske pošte, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.
Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je KIMANI d.o.o., Ribiški trg 2,6000 Koper. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Neprevzem izdelkov
Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v 8 dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, sms potrditvi opravljenega naročila ali potrditvi po elektronski pošti.
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.
Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja/vračila artiklov podjetju, za plačilo nastale gospodarske škode zaradi nezmožnosti oglaševanja naročenih artiklov, ki so bili 14 dni ali več v distribuciji ter pogodbene kazni. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znaša 20€, stroški neprevzema 8€ (2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).
Varovanje osebnih podatkov
Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika/ce. Uporabnikovi/uporabničini podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik/ca sam/a in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca/ko obvestil o spremembah in mu/ji omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja KIMANI d. o. o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja KIMANI d. o. o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja KIMANI d. o. o.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec/ka, kupec/ka potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec/ka v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naš e-naslov, naveden v spodnjem levem kotu spletne trgovine (care@herbco.si ).
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu/ki, kako dolgo jo bo obravnaval in ga/jo vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.herbco.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo ponudniku sporoči preklic.
Obvestila [Reklamna sporočila]
Ne pošiljamo SPAM sporočil! Pošiljamo sporočila našim zvestim uporabnikom, ki so ob registraciji izbrali opcijo "Želim prejemati E-novice".
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi KIMANI d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
"https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL"